donderdag 27 april 2017

Bloghop DDBD, Dikke kus.....

BLOGHOP DUTCH DOOBADOO

Goedemorgen allemaal,

Vanaf vandaag ligt de nieuwe collectie van DDBD in de winkels.
Het thema is Once upon a time....
Natuurlijk vindt het team het weer leuk om er een bloghop mee te maken en jullie alvast nog wat extra ideetjes te geven.
Hop je gezellig mee?

Daar is onze nieuwe Dutch Doobadoo collectie helemaal in het sprookjes thema. 

   foto van Jolanda Bergmans.  foto van Jolanda Bergmans.
  
We hebben weer heel veel leuks dat we jullie willen laten zien.
En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 27 april t/m 29 april 2017 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

Dit kaartje heb ik er van gemaakt!
 Wat heb ik allemaal gebruikt:
Shape art 470.713.144 DDBD
Mask art 476.715.104 DDBD
Shape kraft liner 474.007.002
Jewel drops Sea breeze Nuvo
 Drops danube blue Memento drops
 Inkt evergreen bough, old paper, vintage photo en frayed burlap Distress ink.
Aqua flow stiften evergreen fern, fresh green, aqua splash, azure blue en obsidian black Nuvo
Bits & pieces No.11 Crealies
Rubberstamp KTZ175 Katzelkraft
Rubberstamp water effect 1 Ryn
Molotow stift 1mm signal white
Blauw cartstock
Splitpennetjes Tim holtz 


Deze shape art heeft weer een hele mooie gangbare vorm om weer zoveel moois mee te kunnen maken.
De shape art heb overgetrokken op aquarel papier en daarna ben ik aan het stoeien geweest met Distress Oxide. Deze smeer je uit op een kraftsheet, sprayen met water en dan voorzichtig je uitgeknipte shape art er in duwen. Daarna drogen met de heatgun, dit herhalen totdat jij denkt dat het goed is. Daarna heb ik op verschillende stukjes de mask gelegd en die met de distress en de dabber ingesmeerd.


De bloem heb ik ook op aquarel papier gestempelt. De achtergrond ook met de mask en verschillende kleuren distress ink ingesmeerd. (een beetje aan de zijkanten). Daarna de bloem met de aqua flow markers geaquareleerd. Wel heb ik de inkt eerst op een plexiglas blok gezet. Dat vind ik mooier.
Dan krijg je wat zachtere kleuren. Op alle 4 de hoeken een splitpen gezet en deze op de kaart geplaatst.


De onwijsleuke DRUPPELS zijn echt een must have voor iedereen...... vind ik dan hé....lol.
Daarna met de molotow stift overal een stipje gezet. Ook nog wat Jewel Drops op de druppels gedaan.
Dit was het weer voor vandaag! Je bent nu bij mij ( Carla)  en als het goed is, ga je nu door naar Jolanda de Ronde.


We starten bij het blog van Jolanda:


Jolanda







Carla


Corry

Jenine

Heel veel plezier met hoppen!!





24 opmerkingen:

annie zei

Echt super mooi geworden!

Marga's place zei

Ik kan alleen maar zeggen dat ik de kaart prachtig vind en vooral door de kleurcombinatie en de ingekleurde bloem!

Ela zei

Wauw die druppels zijn net echt! Super mooie combi met de rest van de kaart, prachtig gedaan. Groetjes Ela

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Schitterende kleuren en wat zijn de druppels leuk
Groetjes van Hetty

ivoorwit.blogspot.com zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ivoorwit.blogspot.com zei

Een mooie lieve kaart
Groetjes, Thea

Crealientje zei

Die druppels één woord WAUW!
Prachtige kaart.
Mask mooi verwerkt.
Bedankt voor je mooie voorbeeld.Groetjes Crealientje.

Angelique zei

Prachtige kaart, de vorm is heel mooi en een mooie achtergrond heb je gemaakt. De bloem is prachtig en de druppels maken het helemaal af.
groetjes Angelique

Bea zei

Prachtige creatie met dit stencil Carla, mooie kleuren en leuk met die waterdruppels.....

groetjes Bea.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wauw, wat is deze mooi geworden Carla! Groetjes Betha

martine zei

Mooi !!!! Heb ik gelijk een voorbeeldje voor dat ik met de druppels kan doen☺

martine zei

Mooi !!!! Heb ik gelijk een voorbeeldje voor dat ik met de druppels kan doen☺

Unknown zei

Zooo een prachtig kaartje. Heel mooi met die water druppels.
Groetjes Annette

Unknown zei

Heel mooi kaartje hoor en wat een werk zeg.
Prachtig gedaan met die druppels.

Groetjes van Louwina

Marianne zei

Heel erg mooi. Net echte druppels.
Groetjes Marianne

Marly zei

Mooie kaart geworden, en die druppels lijken net echt !

Ingrid@64 zei

Prachtig gewoon.

Gr Ingrid

Fia zei

Geweldig leuke producten weer, en daarvan een mooie kaart gemaakt.
Groetjes Fia

Petra L zei

Prachtig! Aanstaande maandag ben ik jarig en zo'n kaart zou bij mij een ereplek krijgen als ik zoiets zou ontvangen. Heel mooi.

Lieve groet, Petra

Made by Nicolette zei

Héél mooi, ik ben helemaal weg van die waterdruppels!

Groetjes Nicolette

Cobie zei

Mooie kaart Carla.
Groetjes Cobie

Anja zei

Wat heb je er een gaaf project van gemaakt! Ik vind hem geweldig.
(even off topic....ik krijg al een hele tijd steeds een plaatje in beeld met daarop een katje en de tekst Photo not found. Is dat iets wat je zelf op je blog hebt gezet of ligt dat aan mij?)
Groetjes Anja

Anoniem zei

Een prachtige kaart Carla!
Heel leuk met de druppels er op!
Knap gedaan , de mal is ook mooi.
Groetjes Jannie

Carmeij zei

Een hele mooie kaart met voor mij nog nieuwe technieken die ik graag ga leren.