woensdag 15 februari 2017

Kevin en Thomas bloghop

Goedemorgen dames,

Vandaag gaan we hoppen bij Dutch Doobadoo!!
Hebben jullie er zin in?
Ik heb twee frietbakjes gemaakt voor de tweeling van mijn vriendin.

Wat heb ik allemaal gebruikt:
Box art A4 French Fries 470.713.021 DDBD
Mask art A5 gears 470.154. 001 DDBD
Structuur pasta 870.000.000 DDBD
Dies  hoofdletters 115633/0163 CE
Dies Gears Tim Holtz
Dies fotostrip Joy
Dies Die-namics stittched Circle stax MFT-338
Clearstamps Tekst ik denk Joy maar het is al een oudje
Clearstamps oude auto's Joy is ook een oudje
Easy connect Craft tape 119491/0065
jutte touw en jutte lintje.


Kraft papier en de Box art op elkaar leggen en dan omtrekken met potlood en dan uitknippen. Daarna design papier pakken en de binnenste lijnen gebruiken, omtrekken met potlood en ook uitknippen.Ik heb de randjes effe ruw gemaakt omdat ik dat wel stoer vindt bij deze stoere frietbakjes...lol.
Binnen in het frietbakje kun je alvast het design papier plakken. Daarna de zijkanten dicht plakken.



Het design papier van de voorkant van het bakje leg je op een krant. Daarna de mask gears erop leggen en dan met een oud pasje wat struktuurpasta smeren met een mes ofzo, zodat je echt wel een dikke klodder op je pasje hebt zitten. Dan houdt je met één hand de mask vast en met de andere hand kun je de pasta over je mask smeren. Gewoon een dun laagje. Daarna gelijk voorzichtig je mask met warm water, voorzichtig afwassen en dan voorzichtig met een theedoek droog deppen.
De voorkant goed laten drogen en daarna opplakken op de voorkant.

Daarna kun je lekker gaan pimpen. De oude auto clear stamps heb ik met bruine memento gestempeld. Daarna met een splitpen vast gezet.

Fijne dag allemaal en veel plezier met HOPPEN.
Een lieve groet,
Carla.




Geen opmerkingen: