maandag 25 juli 2016

Merry Christmas to you all.

Goedemorgen lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie een lief kaartje zien....
Dit kaartje heb ik speciaal voor de hobbyboerderij gemaakt. Dit omdat ik Trots op mezelf ben omdat ik bij het designteam van de hobbyboerderij mag horen!

Wat heb ik allemaal gebruikt:
 Paper stack Christmas nature 118040/0205
Dies CE kerstballen 115633/0177, dennentakken 115633/0180 en kristallen groot 115633/0509
Stempel Penny Black 40176
Crealies bits & pieces no. 07
CE clearstamps tekst engels 130501/1158
Heel dun jutte, bloemetjes, plak strass licht blauw, embossing poeder wit, memento drops toffee crunch, aleene's glitter snow, distress ink walnut stain blauw papier en glitter papier.
Ik heb gekleurd met Sennelier 917-344-116-440-252-635-205



Op de sneeuwvlokjes heb ik een drupje lijm gedaan en dan eiskristall eroverheen gestrooid.
Echt een must have is de clearstamp bits& pieces van Crealies. Dit heb ik gestempeld met memento drops toffee crunch.



De kerstballetjes heb ik met parelmoer papier gestanst en daarna effe met distress inkt erover. Walnut stain. Geeft net effe een mooier effect.
De dennentakjes effe een likje glitter snow gegeven. Ook al zo'n must have voor Kerst kaarten. 



Dat was het weer voor vandaag. Hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt gehad en kun je lekker zelf aan de slag om een mooie kaart te maken.
Een lieve groet, 
Carla.




           

Geen opmerkingen: