maandag 25 juli 2016

It's your birthday.

Goedemorgen lieve allemaal,

Vandaag laat ik jullie een zomers kaartje zien met de ó zo veelzijdige huisjes van de nieuwe juli lijn van Dutch Doobadoo.
Of je nu een Winters tafereeltje maakt of zoals ik, lekker zomers. Het kan allemaal!

Wat heb ik gebruikt:
Dutch mask art 470713311 A4 Houses DDBD
Mister Tom's treasures Pion Design en blauw achtergrond papier
Clearstamps: tekst birthday 130501/1152 CE Craft Emotions
Bits & Pieces NO 4 en NO 7 Crealies
Digi stamp Wee stamps
Mallen: autumn 6002/0456 Joy crafts
Vintasia birdcage VIND036 Nellie's choise
Takjes 115633/0152 en  hoofdletters klein 115633/0163 CE
Memento drops bamboo leaves en olive grove
Distress ink walnut stain en kraft papier
Gekleurd met Sennelier
Wink of stella clear stift
De vlaggetjes mal is van JOY


De huisjes heb ik allemaal bruin gemaakt met distress en lekker met de distresser grof gemaakt.
Altijd een leuk effect.
De soort van honingraat en stipjes zijn van Crealies. Echt een MUST HAVE. Met de memento drops gestempeld. Altijd een leuk effect.


Wat een lieffie is dit meisje toch van Wee stamps.
Eigenlijk zit je op een tak maar heb ik eraf geknipt omdat ik haar op de blaadjes laat zitten.
Over het jasje en de haarband heb ik nog effe Wink of Stella op gedaan zodat er net een glimmerje op zit.


Nog effe wat bloemen en de takjes en een mooie It,s Your Birthday tekst!

Ik wens jullie nog een fijne dag vandaag!



Een lieve groet,
Carla







Geen opmerkingen: