woensdag 11 maart 2015

Teddy Boo (PA) aan het vissen....

Goedemorgen lieve blog vriendinnen,

Vandaag een Kaart voor mijn Vader die vandaag 77 jaar is geworden!!
Hij houdt heel erg van vissen dus vandaar dit afdrukje van Teddy Boo.
Het blijft lastig een mannenkaart maar vindt deze wel goed gelukt, en ja, voor je Pa doe je extra je best....

Wat heb ik gebruikt:
Papier: Pion en LOTV, Beach Bliss.
Mallen: Tim Holtz ( de sterren) en Cheery Lynn ( de blaadjes).
Tekst stempel: 130501/1127 Craft Emotions.
Houten ornamentjes: 811500/0297 (letters) en 811500/0214 ( lantaarn paal).
Dan nog wat Jutte touw, bloem en tillandsia.


Ik heb twee Kleuren papier gebruikt van 15 bij 15 cm. In het ene papier een cirkel uitgesneden en de andere er onder gelegd ( waar je de ster mee maakt, eerst goed kijken welke kleur je wilt gebruiken, voor dat je het opplakt). Op deze manier heb je de juiste maat. Dan Maak je vanuit het tweede papier in de cirkel een kruis, zodat je het in 8 gelijke stukken verdeeld  en die dan ook doorsnijden. Dan weer onder het eerste papier leggen en alle 8 de punten weer naar buiten vouwen en de puntjes vast plakken. De rest wijst voor zich. 
Kom je er niet uit kun je ook in de nieuwe Noor kijken naar de beschrijving! De ster heb ik gemaakt naar idee van Raffaela Perego. Pracht idee Raff, dus dank je wel!!
Bij de tekst heb ik Wow embossing poeder gebruikt earthtone pepper WJ04R ( mooie bruine kleur).
Op wat randjes heb ik ook nog Tipp ex gesmeerd.
Het afdrukje heb ik gekleurd met Sennelier.


Ik wens jullie een fijne dag vandaag, nu nog wat KOUD maar het beloofd een mooie zonnige dag te worden.
Een lieve groet,
Carla. Xxx

5 opmerkingen:

Giny zei

Je hebt een prachtig kaartje gemaakt voor je vader,Carla.
Gefeliciteerd met je vader!!

Groetjes Giny

Margo zei

Wat een prachtige kaart Carla !
Gefeliciteerd !
Groetjes
Margo

Sandra zei

Echt een super leuke kaart!!
Groetjes Sandra

Creaniek zei

Echt een mooie kaart. Ik vind het model ook zo leuk!
Monique xx

ANJA 3D zei

Prachtige kaart. Ik heb ook even gesnuffeld op je blog. En heb prachtige kaarten en creaties voorbij zien komen
Groetjes, Anja