zaterdag 7 februari 2015

Verjaardagskaartje voor Jasmijn.

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik een kaartje zien voor mijn nichtje Jasmijn, die 4 jaartjes is geworden!
Een winters kaartje is wel van toepassing gezien het nog steeds koude weer....

Het papier is van: LOTV, Timeless Victorian wat ik een prachtig blokje vindt.
De mallen zijn van: Marianne Design, de ronde en de vierkante.
                                Magnolia, de bloemenrand en
                                Cheery Lynn de blaadjes
De tekst stempel is van: Craft Emotions 130501/1127 ( nieuwe febr. 2015).
Nog een witte modge pot bloem, wat bloemetjes en wat jutte.
De glittertjes die ik gebruikt heb zijn van Wow embossing poeders en bij mijn hobby winkel Ge-We hobby zijn weer heel wat nieuwe kleurtjes binnen gekomen, SUPER!
Natuurlijk zijn alle randjes weer geinkt met Distress, walnut stain.
Alles is gekleurd met Sennelier en de witte sneeuwvlokjes zijn van Stampendous,  Fran- táge.
Het stempeltje is van Wee stamps, wat is ze toch weer zó schattig!
De cirkel om het meisje heen is Glossy accents ( soort lijm wat er bovenop blijft liggen), daarna strooi ik er wat Wow embossing poeder eroverheen en dan krijg je een mooi resultaat.
Ook nog wat Tipp ex over de randjes van de bloemen gesmeerd.



Dat was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie allemaal een Super Fijn Weekend.
Een lieve groet, 
Carla

3 opmerkingen:

Giny zei

Hoi Carla.
Via facebook kwam ik op je blog.
heb even leer rondgekeken en heb vele mooie kaarten gezien.Ook deze is erg mooi.Zal je nichtje wel blij mee zijn.
Ik word graag je volger.
Misschien vind je het leuk om ook bij mij te komen kijken?

Lieve groet Giny
www.gibaswenskaarten.blogspot.nl

carla zei

Dank je wel Giny!
Ga zeker ook effe bij jou kijken, wat voor moois jij maakt!

Doris knippenenplakken zei

Hoi Carla,
Wat een schatje zo mooi .
Daar zal je nichtje wel heel blij mee zijn.
Prettig Weekend
Groetjes Doris