zaterdag 29 november 2014

Verjaardags kaartje.

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
 Vandaag effe iets anders als een Kerst kaartje.... Die ook ik nog een heel stel moet maken....
Jullie ook zeker?
Vandaag laat ik een Verjaardags kaartje zien met het prachtige stempelafdrukje van Wild Roses.
Wat is dat olifantje toch een lieverd en o zo leuk om te kleuren.
Natuurlijk heb ik weer gekleurd met Sennelier.
Het papier is van Studio Light. De tekststempel is van Wellington. Dit is een opdracht kaartje voor mijn collega zijn vriendin die vandaag jarig is. Deze tekst stempel vind ik er heel mooi bij passen.
De mallen zijn van: Noor, Magnolia en Tim Holtz.
De Shape Art mal is van Dutch Doobadoo en ook deze gebruik ik maar wat vaak! Ook nog wat houten vlinders van Craft Emotion, nog wat glittertjes in de hartjes van de bloemen en klaar is i...


Ook nog een close-up van het olifantje....

Een heel fijn weekend lieve blog mensen.
Een lieve groet,
Carla.


Geen opmerkingen: