maandag 29 september 2014

Verjaardag kaartje...

Vandaag laat ik jullie een verjaardag kaartje zien voor Pascale.
Het prachtige Wee stempeltje heb ik gekleurd met Sennelier.
Het papier is al echt een oudje... ik dacht van Maja Design.  Alle randjes effe oud gemaakt met Distress, blijf het toch echt mooi vinden!
De mallen zijn van Noor, Wild Roses en Sissix. De Shape Art mal is van Dutch Doobadoo.
Dan nog wat houten hartjes, hout vlindertje van Craft Emotions, bloemetjes en blaadjes.
Ook heb ik nog wat Embossing Enamel gebruikt, eerst een randje Glossy Accents en dan de groene Embossing Enamel erover heen strooien. Het tekst stempeltje is ook van Wild Roses.
Het Party stempeltje is van LOTV en heb ik eerst met wat Versamark  en dan wat witte Embossing poeder. Met de Heat Gun  effe smelten en geeft ook weer een mooi effect.
Ik moet elke x weer kijken welke mallen, lijm etc... ik weer gebruik....lol! Weet soms echt nie meer hoe het allemaal heet!


Effe nog een close up, ook voor de Embossing Enamel...


Dat was het weer voor vandaag lieve blog mensen. Tot de volgende x maar weer!
Een lieve groet,
Carla

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een plaatje Chantal. Bijzonder mooi gedaan hoor.
Groetjes Joke