donderdag 17 juli 2014

MDF Tasje van Let´s Get Bizzee

Goedemorgen lieve blog mensen,

Vandaag een projectje van Let´s Get Bizzee,  het MDF Tasje die in juni uitgekomen is.
Je kunt hier ook echt van alles mee doen, ik heb gekozen voor een Zee thema...Die radartjes in m´n hoofdje doen het weer prima, haha...lol

Als eerste heb ik het tasje in elkaar gelijmd met natuurlijk Tacky Glue wat echt prima werkt.
Het papier is van Pion Design en heeft ook een prachtig zee thema.
Alle randjes heb ik toch echt weer af geinkt met Distress en ook de randjes op de  bovenkant heb ik meegenomen.
De digi stempel is van Mo Manning Sailor Boy en heb ik ingekleurd met Sennelier. De andere stempeltjes, schelpjes heb ik gestempelt met VersaMark, wat poeder eroverheen en drogen met de heat gun.
Daarna heb ik wat jutte touw opgerold en er opgeplakt. Ook de schelpjes, bedeltje, jutte touw en schelp stempeltjes heb ik er één voor één opgeplakt met kit.
Links boven heb ik nog wat Mod Podge schelpjes geplakt, waar ik een klein beetje Inka Gold Platinum en Oldsilver opgesmeerd heb.
Nog wat Jutte als hengsel gemaakt en dat was het geloof is wel....


Nog wat fototjes van dichtbij en hier kun je ook zien dat ik wat jutte aan de rechterkant heb geplakt.
Hier heb ik gewoon op m´n vinger losse lusjes gemaakt en erop geplakt!


Een Super fijne dag lieve mensen en dank je wel dat je mijn blog hebt bezocht!
Liefs, Carla.

Geen opmerkingen: