woensdag 7 mei 2014



Goedemorgen lieve blog mensen,

Bij deze wil ik mijn eerste projectje voor  Let's Get Bizzee plaatsen.
Wat ik een heel erg leuk projectje vindt om te maken.



Als eerste heb ik alle zijkantjes ingesmeerd met inka gold Copper.
Daarna heb ik alle stukken beplakt met het prachtige blokje van Bildmalarna, Soft Collection.
Daarna alle randjes afgeinkt met Distress. De mallen die ik gebruikt heb zijn van Magnolia en Noor.
Ook nog wat Mod podge mallen ( vogels en ornamentje) gebruikt en hier nog wat Inka Gold
platinum en greenyellow op gesmeerd.
Natuurlijk ook nog wat bloemetjes gebruikt en het o zo lieve LOTV afdrukje heb ik ingekleurd met Distress. De kleuren zijn: tattered rose, victorian velvet en bundled sage.

Lieve mensen, wat een leuk projectje om te maken en zoals je al van mijn verschillende collega's van het team kunt zien zijn ze allemaal heel anders. Dat maakt het weer heel erg leuk.

Een Super fijne dag allemaal lieve Blog mensen!
Liefs, Carla

Geen opmerkingen: