vrijdag 22 november 2013

Lief kerstkaartje van Wee stamps en met Pan Pastel ingekleurd!

Goedemorgen lieve mensen,
Vandaag maar weer een kerstkaartje, met nog steeds heel veel te gaan. Jullie ook of zijn jullie al een eind opgeschoten....
Mijn vriendin vertelde dat ze er 27 of zoiets had verkocht.... Das leuk! Maar dus wel weer opnieuw kaarten maken, die je echt niet effe in een uurtje af hebt! Tja...
Papier: Joy Crafts winter paper bloc
Mallen zijn van: Memorybox, Noor, Dutch Doobadoo en Marianne Design.
Digi afdrukje is van: Wee stamps
Stempeltjes zijn van: Joy Craft en Magnolia
Tuurlijk ook nog wat plakparels, besjes en takjes gebruikt
Stampendous voor een finishing tough.



Vorige week hebben Anke, Annet en ik een workshopje gevolgt bij Joyce Martens.
Wat Super gezellig was. Vandaar dat ik dit afdrukje ingekleurd heb met Pan Pastel.
Als je al met Distress kleurt is het eigenlijk niet zo moeilijk. Gewoon met een Synthetisch kwastje en wat water.... Wat we bij Joyce geleerd hebben is met een droog kwastje beginnen en  met een fijner kwastje wat vochtig gemaakt met een babydoekje voor de details. Wat natuurlijk ook prima is en het inderdaad wat toegangkelijker is. Super leuk dus! Probeer het maar eens uit, zou ik zeggen! Succes....
Een Super fijne dag lieve mensen en graag tot een volgende keer maar weer.
liefs, Carla

4 opmerkingen:

marion zei

Wat een schatje, heel mooi, liefs, marion

scrapfertier zei

Mooie winterse kaart heel mooi.
Leafs Tietje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik vind het een plaatje Carla, dit is toch wel een klein cadeautje als je dat op de deurmat vindt...lieve groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Wauw Carla wat is je kaart weer schitterend, ik vind het een plaatje.
Liefs van Anita