woensdag 30 oktober 2013

kaartje voor Job...

Goedemorgen lieve mensen,
Dit kaartje is voor Job die morgen al weer 3 jaar wordt!
Als ik naar buiten kijk zie ik nu in ieder geval een blauwe lucht. Das beter als afgelopen maandag!!
Wat een weer.... Gelukkig hebben wij geen schade, maar in de buurt wel omgevallen bomen en dikke takken die afgebroken waren.
Vandaag heb ik het kaartje vrij eenvoudig gehouden.Heb een digi stempel gebruikt en de Gefeliciteerd is van Different Colors. De mallen die ik gebruikt heb zijn van: Noor en Spelbinders. De letters Job zijn van Tim Holtz. Nog wat touw, een bedeltje, wat knoopjes en pareltjes.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Pion en van Marianne Design, ( baby).


Alles is weer ingekleurd met Distress en was ik toch bijna vergeten te vertellen, dat ik ook nog wat gespeeld heb met Stampendous. Dat blijft  echt een leuke finishing touch!

Een fijne zonnige dag, lieve mensen.
Liefs, Carla

1 opmerking:

Mieke zei

Wat een liefelijk kaartje, zo mooi!