maandag 17 juni 2013

Van lang weggeweest!!

Hallo lieve blog mensen! Lange tijd geleden. In het kort even uitgelegd...
Met mij gaat het prima, ben alleen heel druk bezig geweest met, verhuizen, klussen in het nieuwe huis, het andere huis leegruimen, feestje gegeven in ons nieuwe huisje en lieve mensen.....
BEN IK OOK NOG EENS GETROUWD MET MIJN LIEVE MAN RONALD!
Helemaal geweldig!! Nu we allemaal de rust weer een beetje gevonden hebben ben ik weer druk aan het knutselen gegaan. Zelfs nog wat workshopjes gevolgt van Gretha Bakker. (bij Ge-We hobby) en pas ook nog ééntje gehad in Weert bij Crista Cornelissen. Dit alles meestal samen met mijn lieve vriendin Anke Soeters. Zo van uh, ga je mee een workshopje doen.... Ja hoor! Om effe later tot de ontdekking te komen dat het helemaal in Weert is...... Stelletje gekkie's!!
Maar leuk was het zeker en ook weer hele gezellige mensen ontmoet. Dus dat Weert, nemen we maar op de koop toe.
Foto van de Bruiloft laat ik nog wel zien en daarna komen er weer kaartjes aan hoor lieve mensen!
Nog wel effe mijn geheugen opfrissen over hoe het blog ook al weer werkt, hé Anke...
en dan zijn we er weer helemaal. Tot heel snel lieve knutsel mensen.
liefs, Carla

2 opmerkingen:

Anke zei

Ja inderdaad ze is hartstikke gek toch? Maar dan hoop ik toch wel prettig gestoord hahaha.

Kom snel weer helpen hoor met je blog!
liefs Anke

Anita Meijer zei

Ah kijk daarom dus, gefeliciteerd wat super dat je getrouwd bent en ook nog verhuisd, helemaal super allemaal.
Liefs van Anita