zondag 23 juni 2013

Samenwonen met twee lieve muisjes.

Hallo lieve blogmensen,
Vandaag een Super lief kaartje van twee muisjes.
Deze is voor mijn lieve collega Joyce die is gaan samenwonen. Het is een digi afdrukje van House Mouse.
Natuurlijk is het weer ingekleurd met Distress. De mallen zijn van Marianne Design en de vlaggetjes mal is van Noor. A new home is van LOTV, nog wat bloemen, lint, een houten hartje, wat touw en een bedeltje.




Nog effe wat uit vergroot en dan staat i er weer op voor vandaag, lieve mensen.
Graag weer tot een volgende x maar weer.
Liefs, Carla

4 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Ik vind hem helemaal geweldig Carla, zo leuk met die twee lieve muisjes, daar zal je collega wel heel blij mee zijn. Super.
Liefs van Anita

Marrie zei

Hallo Carla,

Ik vind dit weer een super leuke kaart en wat zijn ze lief die muisjes.

Lieve groetjes Marrie

janieworkum zei

Wat een lieve muisjes en wat is je kaart schitterend geworden
groetjes Janie

Patricia Wanten zei

Een heel mooie en schattige kaart is dit, Carla. De details zijn schitterend. Ik heb blijkbaar een hele boel gemist hier. Ik moet je nog feliciteren met je huwelijk, jullie zagen er prachtig uit.
Groetjes en nog een fijne maandag

Patricia