maandag 24 juni 2013

prachtige roos van Noor!

Goedemiddag lieve blog mensen. Vandaag  een kaartje van  de o zo prachtige Roos stempel van Noor!
Die is echt Super!!!! Heb er echt al een paar gemaakt en krijg er geen genoeg van. Er zijn er twee, echt een must have in je collectie hoor! Heb er zelf maar één maar de andere mocht ik van Anke effe stempelen. Thanks Anke....


Ik heb verschillende mallen gebruikt, ook een paar van Anke gehad, THANKS!!! De mallen zijn van Tim Holtz, Magnolia,Noor en het hart weet ik niet. Het ronde stempeltje is van LOTV dan nog wat blaadjes, bloemetjes,nog wat jute, wat lintjes en een bedeltje....
Alles is weer ingekleurd met Distress en het papier had ik nog van een ander projectje liggen.
Mensen, ik wens jullie weer een fijne dag en mijn pauze zit er weer bijna op dus ga weer gauw aan de slag. Vanavond ga ik beginnen aan een kaart voor mijn nieuwe tweeling buurjongetjes....
Mijn handen jeuken al, zo"n zin heb ik om er aan te beginnen.
liefs, Carla

4 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Carla
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart Carla, ik vind hem helemaal geweldig, supermooi.
Liefs van Anita

Anke zei

Oh hij is prachtig Carla!!
liefs Anke

Patricia Wanten zei

Prachtige kaart, Carla. De stempels zijn inderdad super mooi en zeer dankbaar in gebruik want je haalt er steeds mooie resultaten mee.
Groetjes

Patricia