woensdag 26 juni 2013

Babykaartje Fabian en Julian

Hallo lieve blogmensen,
Vandaag een kaartje voor de buurtjes die een Jongens Tweeling hebben gehad. Helemaal geweldig!
Zeker omdat ik zelf ook een Jongens tweeling van, inmiddels 10 jaar heb. Hoe bijzonder is dat.
Super toch! Dus voor hun heb ik toch stiekum extra m'n best gedaan. hihi.....


Dit is i geworden! Dit is een Sizzix mal (accordion flip) en dan dus wel 6x uitdraaien. 3 x craft papier en 3x design papier. Natuurlijk heb ik weer Distress gebruikt om te kleuren en de stempel is van Wild Roses. Die zijn ook zo lief en in dit geval zeer toepasselijk voor de twee boykes...
De vlaggetjes zijn van LaLa Land, nog een hart mal van Marianne Design en ook nog een van Magnolia. Twee clear stamps van  Kaisercraft. Nog een lintje en een stukje jute, wat houten sterretjes van de xenos.
Ook nog een paar bloemetjes en dat was i dan weer!
Lieve mensen nog een fijne avond en vast welterusten.
Liefs, Carla

2 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart, super
groetjes Janie

Patricia Wanten zei

Hoi Carla, wat een vruchtbare straat waar jullie wonen, 2 tweelingen naast elkaar. Je kaart (nou ja kaart, eerder project) is super mooi. Leuke details, mooi papier en leuke stempels. Ik ben ook helemaal gek op deze mal maar ze gaat jammer genoeg niet door mijn double do, dus geniet ik maar van andere hun werk.
Groetjes

Patricia