maandag 3 december 2012

Weer een schattig Elfje

Dit prachtige afdrukje heb ik gehad, mazzel!!!
Het is zo'n lieverd! De kaart heb ik vrij rustig gehouden om een beetje de nadruk te leggen op het Elfje.

Wat een weer is het ook. Heb nu even pauze en kwam even in een WITTE WERELD terecht, zo mooi.....
Tussendoor gauw m'n boterham en fruitmelk naar binnen proppen, ook nog Doerak (onze kitten)  even van de tafel afhouden. Alles beweegt zullen we maar zeggen en das heeeél erg leuk. LOL.
Dan gauw dit kaartje erop zetten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Weer het prachtige papier van Maja Design gebruikt.
Heb het afdrukje ingekleurd met Distress. Het mutsje en truitje met: pumice stone. De randen en bolletje aan mutsje met de Pearl Maker creme. Dit heb ik met een kwastje en wat water gedaan, gaat prima hoor.
De kerstbal met: forest mos. De schoentjes met: tea dye. Het gezichtje, armpjes en beentjes met: tattered rose en het hulst takje met: pine needles.
Verder nog wat lint, kant een splitpen en natuurlijk wat kerst bloemetjes.
De letters heb ik van de prachtige letter mal van Tim Holtz gebruikt. ( upon a time). Zooooo mooi!
Veel kijk plezier en tot de volgende keer maar weer.


Dank jullie wel dat jullie mijn blog bezoeken, das echt leuk om te kijken wat jullie van mijn werkstukje vinden. Dus nogmaals DANK JULLIE WEL!!!

Met deze challenge doe ik graag mee
http://scrapenmore.blogspot.nl/
liefs, Carla

10 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Mooie kaart, super zo'n zachte kleuren.

Groetjes

Patricia

arjette zei

Wat een mooi kaartje!!! Wat een leuk plaatje is dit hè!! Je bloementoef is prachtig!!!

gr. arjette.

Marijke zei

Schitterend kaartje, mooi papier. Hier was het vanmorgen ook even een witte wereld.

Groetjes, Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk plaatje en zo lief in die zachte tintjes ingekleurd,een hele lieve kerstkaart Carla! lieve groetjes Miranda

Anita Meijer zei

Wauw wat is die super geworden Carla, schitterende kleuren heb je gebruikt, zo heerlijk zacht komt die nu over. Ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Babette zei

Wat een schitterend kaartje. Zo lief dit afdrukje en erg mooi ingekleurd.
Groetjes Babette

Anke zei

Hey Carla, Je kaartje is prachtig, mooi die bruine kleurtjes.
Goed gedaan hoor die candy van Joy.
liefs Anke

carla zei

Ooit wordt het nog wel wat, Anke...
Toch had ik bij die andere weer heel mijn blog gelinkt!!!
Nog maar weer een x proberen, haha....
Krijg wel goeie les zie je wel, whahaha... thanks!

marion zei

Wat een schatje, leuk dat je meedoet bij onze Scrap en More challenge, liefs, Marion

Dina zei

prachtige kaart bednakt voor je deelname bij scrap & more