maandag 10 december 2012

Magnolia Kerstman

Goedemiddag lieve mensen. Vandaag een o zo prachtig afdrukje van één van de Magnolia kerstmannen.
Ik heb hem al eens gebruikt, maar ik vind hem zelf zo mooi, dus nog maar een kaartje mee gemaakt.
Vandaag toch maar weer in BLAUW/BRUIN tinten, lol...


Natuurlijk heb ik alles ingekleurd met Distress. De kleuren zijn: pumice stone, stormy sky,tattered rose en aged mahogany.
Het papier is van het prachtige Pion. Nog wat lintjes, bloemetjes, steentjes, een kantje en een prachtige Memory box mal die ik een paar gehad heb van Anke. Super bedankt! Hoop dat ik de mal ooit nog een keer op de kop kan tikken.....


Dank jullie wel voor het langskomen op mijn blog. Het plaatje hierboven kreeg ik op de een of andere manier niet omgedraait... niet grappig! Maar goed.
liefs en tot een volgende keer, Carla.

6 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Mooie kaart en inderdaad een supermal, heel fijn resultaat.

Groetjes

Patricia

janieworkum zei

Wat een leuke kaart. ik vind je kaart heel apart.
groetjes Janie

Marijke zei

Prachtige kaart, mooi dat lint met de roosjes. leuk ook de nostalgische plaatjes op de achtergrond.

Groetjes, Marijke

Anke zei

Hij is weer prachtig. Ook heel mooi zo in het blauw met bruin. Blijft ook bij mij 1 van de favo kleurcombo's
liefs Anke

arjette zei

Wat een super kaartje weer, mooi!!! Wat heb je dat leuk gedaan met het lint en de bloemetjes!!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje Carla, ik vind hem helemaal prachtig geworden, zo mooi die zachte blauwe kleur. Top.
Liefs van Anita