vrijdag 9 november 2012

Een Kerst snoesje...

Hallo lieve mensen,
Vandaag een lief Snoesje. Ik vind ze erg leuk en natuurlijk  weer een kerstkaartje...
Hoe kan het ook anders, weer bruin met blauw.



Vandaag heb ik de prachtige mal van Marianne Design gebruikt, oooh wat is i mooi!Het afdrukje heb ik afgedrukt met een ovale mal.
Het papier is van Maja Design, nog wat bloemetjes een touw, wat glimmertjes een kerststempeltje en wat goud lint.
Natuurlijk is alles weer ingekleurd met Distress.
de kleuren  zijn: pumice stone en stormy sky.

 Voor nu, lekker een bakkie koffie met een stukje carameltaart want Mama is op visite en gaan lekker naar de Voice kijken.
Dank jullie wel dat je weer een kijkje hebt genomen op mijn blog! Waar ik o zo trots op ben.
liefs, Carla

8 opmerkingen:

Syl zei

Mooi hoor en ik heb er nu een paar echt gezien! Supergaaf!!
Lfs Syl.

Anke zei

Die mal is inderdaad prachtig. Het afdrukje is ook heel lief.
Fijn weekend.
liefs Anke

arjette zei

Mooi kaartje!!!!! Mooi ingkleurd!
Fijn weekend!

gr. arjette.

Anita Meijer zei

Heerlijk toch die kleuren hé Carla, zo mooi blauw met bruin net zoals roze met bruin. Ik vind het weer een toppertje geworden. Veel plezier met het kijken naar de Voice en je heerlijke stukje carameltaart, klinkt heerlijk ja dat stukje taart dan, bij de Voice vind ik ze nou niet bepaald heerlijk zingen vanavond.
Liefs van Anita

Babette zei

Schitterend kaartje, vind de combi bruin en blauw altijd erg mooi.
Groetjes Babette

carla zei

Jaah, Babette ik ook. Heb vandaag een mooi blokje gescoord van Papermania. Beetje grijs bruine tinten. Zo mooi.... Zit te popelen om daar een kaartje mee te maken. Ben benieuwd!
Liefs, Carla

carla zei

Jaah, Babette ik ook. Heb vandaag een mooi blokje gescoord van Papermania. Beetje grijs bruine tinten. Zo mooi.... Zit te popelen om daar een kaartje mee te maken. Ben benieuwd!
Liefs, Carla

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, en idd die mal is prachtig, liefs Janny